Interviews over Associatieve Economie

De cyclus interviews ‘Een Kennismaking met de Beginselen van de Associatieve Economie’, gemaakt door Chris Maryns-van Outreve en Luuk Humblet, is voltooid!

Het gaat om tien gesprekken met een totale tijdsduur van 13u43min. Aan het achtste gesprek in de reeks over ‘De drie Geldkwaliteiten in de Bedrijfsfinanciering’ heeft als ook Ruud Janse van Odin een bijdrage geleverd.

Chris Maryns in gesprek met Ruud Janse en Luuk Humblet

De video’s zijn te vinden op de pagina ‘Interviews’; ze zijn gratis te bekijken.

Vind je de reeks interviews de moeite waard? Deel ze dan met vrienden en anderen van wie je denkt dat ze er belangstelling voor hebben! Overweeg ook de mogelijkheid om de kosten voor het maken van de video’s te helpen dekken met een kleine donatie (bijv. € 10 à € 15). Het bankrekeningnummer van de Æ-Vereniging is BE90 5230 8023 4132; vermeld ‘Interviews’.

Wil je graag op de hoogte blijven van de activiteiten van de Æ-Vereniging? Meld je dan aan als abonnee om onze gratis digitale nieuwsbrief te ontvangen!